dijous, 17 d’abril del 2008

Nota informativa

Fa uns dies l'Ajuntament va penjar una nota informativa al nostre taulell d'anuncis, signat amb data 30 d'abril (?).
Com que costa molt de llegir, hi vaig fer una ullada per sobre, és un resum del que es va acordar el ple del dia 5 de març, fa esment de de un seguit de propostes per aquest 2008.

Intentant llegir el que deia em va semblar que sobre la nostra zona no hi havia res, excepte al final que posava les tasques previstes per fer entre l'any 2008 i el 2011, entre d'altres:
- Instal·lació d'ADSL i TDT rural - Construcció de la web municipal - Vial de Can Servitge a Monistrolet
El primer punt en principi aquí ja hauria d'arribar l'ADSL i el TDT en el meu cas que veig Montserrat m'arriba sense cap problema, no sé com arriba a les parcel·les més enclotades.

I el Vial fins a Monistrolet, a mi em sembla que és necessari per evitar el camí de Manresa fins al Suanya, a més que tindrem un accés més directe fins al Poble de Rajadell, fins ara fèiem molta volta, i només caldria arranjar el camí ja existent que actualment és d'ús privat i tancat amb una cadena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada