diumenge, 10 d’agost del 2008

Servei de correus

L'Ajuntament va penjar una nota informativa avisant dels problemes que hi podrien haver a l'estiu amb el correu. Ja puc dir que es van quedar curts perquè ha estat absolutament caòtic, el 99% de les cartes que he anat recollint de la meva bústia no eren per a mi. A saber la quantitat de cartes que no m'arribaran mai.

Serà desídia perquè no és tant complicat llegir el destinatari i comprovar la bústia que li pertoca. Pots tenir un error, però crec que el substitut ho deu fer amb desgana o senzillament no hi ha substitut i les posen a sac.

La nota de l'Ajuntament diu que "seria interessant i recomanable que tothom disposi d'una bústia amb indicació dels noms de les persones que habitualment resideixen en l'habitatge en qüestió".

Llavors em pregunto perquè tanta historia en enumerar les bústies. No hauria estat millor ordenar-les per carrers i números de parcel·la? Així no haurien d'estar mirant números de correspondència i estarien per ordre.

Per seguretat és millor no posar mai el nom, i encara menys el nom i l'adreça junts. Jo he optat per posar l'adreça, així qualsevol carta m'hauria d'arribar encara que tingui el número d'odre malament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada