dimarts, 12 de febrer del 2008

Internet de Banda ampla a Can Servitge

Ja tinc Internet de banda ampla! Bé, molt ample no és: 256 Mb... però abans que res... L'he contractat amb Iberbanda i costa 39 eur al mes (amb una línia de telèfon). Utilitza la tecnologia sense fils WiMax, i no és clar que aquí a Vallformosa tothom tingui cobertura, segurament només els que poden veure Montserrat que és on hi ha el repetidor.

Barat nó ho és perquè per exemple jo pago Internet a Figueres i a Manresa a 19 euros 1Gb i 23 eur 3 Gb... ( a part la línia telefònica), però per tenir 2Gb a Iberbanda (sense línia de telèfon) costaria 115 eur al mes.

De tota manera he pogut saber que aquí a Can Servitge ja hi ha accés d'ADSL, una bona notícia pels que tinguin línia telefonia. Jo vaig estar dos anys esperant als de Timofónica (trucant cada mes per fer-los memòria) i van passar de mi totalment, tot perquè havien de tirar 100 metres de fil. Mal servei per una urbanització de "sol urbà"...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo estic a Monistrolet. Vaig llegir al teu bloc que hi havia aquesta possibilitat i també l'he contractat. De moment funciona força bé.
Gràcies per l'informació !
Víctor

Abel ha dit...

Ara he vist el teu comentari, vas contractar el telèfon? Quan truco em diuen que no em senten bé. Per l'altra part em funciona bé l'Internet.
Des de Monistrolet no veus Montserrat, oi? On han encarat l'antena?
No se a tu, però el que és l'atenció al client no és gaire bona, de fet no em van donar cap informació, ni tant sols m'han dit el meu número de telèfon (vaig tenir que trucar-me).
Una altre curiositat: Iberbanda pertany en part a Telefònica...

Anònim ha dit...

No vaig contractar el telèfon. Vaig preferir el doble de velocitat que un fix.
Tens raò, desde gairebé tot Monistrolet no es veu Montserrat. Jo estic a la part alta i sí que veig tota la serralada excepte les Agulles. Pertant tinc visió directe amb les antenes del Serrat del Moro.
Cert, no són gaire atents amb els clients. Els vaig haver de demanar que havia de fer per obtenir l'adreça de l'espai web gratuït... aquesta predisposió a ajudar al client la deuen haver heredat de Timofònica...
Salut !

Víctor

Publica un comentari a l'entrada