diumenge, 20 de gener del 2008

El retorn

Després de més d'un any sense escriure degut bàsicament a la manca de connexió a Internet a que ens té castigats el nostre Ajuntament...
...He decidit tornar a fer-ho, però amb la limitació que deia abans, només quan tingui a mà una connexió a la xarxa.
He de dir que des de principis d'aquest mil·lenni, l'Ajuntament sempre em diu que la connexió a Internet és imminent, i ja estem al 2008!

Vaig començar a escriure a Internet per allà el 2002 sobre un terreny que m'havia comprat a Vallformosa, dintre el terme municipal de Rajadell, que vaig titular "Això no és Mart" perquè en aquella època es va trobar aigua a Mart, però jo no en disposava al meu terreny.
Posteriorment vaig escriure un bloc anomenat "Bloc Rajadell", però degut a la desafecció que hem agafat alguns veïns d'aquestes contrades amb el nostre ajuntament, li he canviat el nom al bloc, per fer-me'l més pròxim.

Per finalitzar aquest article inicial diré que tot el que pugui dir aquí és totalment personal, que no represento a cap organització ni a ningú, tot i que puc fer extensiva la veu d'altres en aquestes pàgines.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada