diumenge, 22 de febrer del 2009

La reunió

Avui s'ha fet la reunió de veïns convocada per escollir a tres representants del consell consultor que serveixi per redactar, conjuntament amb l'Ajuntament, el nou Pla d'Ordenació Urbana.

L'assistència ha estat una mica pobre en número de veïns però tot i així s'ha escollit a tres persones, una per cada associació existent i l'altre com a representant dels que no estem en cap associació.

A la reunió s'ha fet evident que les dues associacions existents estan intentant, i sembla que aconseguint, de llimar diferències i actuar com una sola.

De fet, sembla ser que la intenció és aconseguir que només hi hagi una associació on tots els veïns hi estiguem representats. Tot indica que anem per aquest camí, que és la única manera de fer força davant de l'Ajuntament.

Això ho escric per un cert malestar que vaig crear amb el meu últim article on deia que les associacions les trobava fosques i tancades, a més de que estaven enfrontades.

Només dir que era una simple opinió i res personal contra ningú, és la imatge que m'he fet (i puc dir que també molts veïns més, algun dels quals avui m'ho han fet saber a títol personal) i no és culpa meva que hagin donat aquesta imatge. De fet aprecio als que conec personalment i crec que son persones molt valides .

M'han dit que parlava sense fonament i sense contrastar els fets. Que s'esforcen per actuar conjuntament i que es vol oblidar el passat, deixar enredera els antics problemes per fer una associació oberta a tothom.

Concretament a l'iniciar la reunió, un portaveu d'una de les dues associacions ha dit que no perdona el passat però perdona el futur, referint-se a que s'està obrint una nova etapa amb ganes de treballar tots conjuntament per un lloc millor.

Dit això, espero que en el futur ningú s'ofengui per les meves opinions, i que a sota hi ha un vincle on es poden deixar els comentaris que creieu oportuns.

Per cert, les associacions existens son:

"Asociación de Vecinos del Servitge" i " Asociación de Propietarios de San Salvador de Vallformosa".

Jo proposo que se'n podria crear una de nova que unís a tothom i que es podria dir: Associació de veïns de la Vallformosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada