diumenge, 22 de febrer del 2009

Noms de carrers (2)

Sembla ser que els nous noms dels carrers els va escollir l'Alcalde personalment, i com ja sabeu van informar a tots els veïns que s'obria el plaç per fer propostes. Però segons em van comentar, de moment no se n'ha fet cap. Això vol dir o que tothom hi està d'acord o que tot el que ens vingui ja ens està bé.

Personalment el que jo faria és justament el que no és possible, deixa-ho com està. A mi m'agrada així, dóna identitat a la urbanització. Només cal fer una bona senyalització i és clar, posar números a les parcel·les.

La meva idea inicial era proposar que almenys conservés cada carrer un dels dos noms que té. Per exemple La Vendrella i La Soleia que coincideixen en una zona, deixar-ho amb Vendrella o soleia. Però hi veig un problema greu, que al canviar la númeració sencera del carrer, es podria esdevindre que una parcel·la que ara per exemple fos la Vendrella 5, després fos la vendrella 32. Això significaria que tothom qui enviés cartes a l'adreça antiga, inevitablement anirien a parar a una altre persona.

De fet, tot el tema de canvi de noms ve perquè quan sol·licitem serveis, d'urgència o no, els costa d'arribar i es perden. I penso que és degut bàsicament a dues coses, primer la mala senyalització, com la nova que van posar:



No queden gens definides les diferents zones, noms molt petits, no queda clar fins on abasten i el més important, no hi ha els números de parcel·la!!! És impossible trobar-ho, es clar.

L'altre cosa, que té relació amb això últim, és que s'haurien de numerar totes les parcel·les, em refereixo a posar un número a la vista com tots els carrers.

De fet a la última reunió que vam fer a l'Ajuntament es va quedar que s'estudiaria com millorar la senyalització, en cap moment es va parlar de canviar els noms ni res d'això, per això em va sorprendre molt la proposta que han fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada