dilluns, 31 de març del 2008

Rentar el cotxe

Tal com deia a l'article BAN sobre la utilització de l'aigua degut a la sequera, no es pot rentar el cotxe excepte en els rentadors autoritzats, i així ho vaig fer. Com que el cotxe estava molt brut em vaig gastar uns 6 euros i vaig estar uns vint minuts amb la mànega a pressió, tot i així no va quedar net.

Doncs la meva sorpresa ha estat avui a l'escoltar per la ràdio que aquests tipus d'auto-rentats fan servir aigua de boca i no la recuperen. No he fet números, però n'estic segur que vaig gastar molta més aigua que si l'hagués rentat amb una galleda i una esponja.

El dia que prohibeixin rentar els cotxes, ho faré, el meu sol estar molt brut quan el rento, però mentres no faré cas del BAN de l'Ajuntament i el rentaré jo per així estalviar aigua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada